"თუ ვინ­მე ღე­ლავს ჩემი მხრი­დან შუ­რის­ძი­ე­ბა­ზე, შე­უძ­ლია იყოს მშვი­დად, რად­გან ჩემი ფი­ლო­სო­ფია გუ­ლის­ხმობს ადა­მი­ა­ნე­ბის მო­წო­დე­ბას სიყ­ვა­რუ­ლის­კენ" - რას წერს ტორესა მოსი ქეთი დუმბაძის ვაჟთან დაპირისპირებაზე? - კვირის პალიტრა

"თუ ვინ­მე ღე­ლავს ჩემი მხრი­დან შუ­რის­ძი­ე­ბა­ზე, შე­უძ­ლია იყოს მშვი­დად, რად­გან ჩემი ფი­ლო­სო­ფია გუ­ლის­ხმობს ადა­მი­ა­ნე­ბის მო­წო­დე­ბას სიყ­ვა­რუ­ლის­კენ" - რას წერს ტორესა მოსი ქეთი დუმბაძის ვაჟთან დაპირისპირებაზე?

ფი­ზი­კუ­რი და­პი­რის­პი­რე­ბა მოხ­და დღეს მწე­რალ­თა სახ­ლში. გავ­რცე­ლე­ბუ­ლი ინ­ფორ­მა­ცი­ით, მწე­რალ­თა სახ­ლში მწერ­ლებს ქეთი დუმ­ბა­ძის შვი­ლი ნო­დარ მა­ჭა­რაშ­ვი­ლი დახ­ვდა და ტო­რე­სა მოსს და­არ­ტყა. მომ­ხდა­რი დამ­სწრე­ებ­მა ვი­დე­ო­ზე გა­და­ი­ღეს და სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში გა­ავ­რცე­ლეს.

აღ­ნიშ­ნულ­თან და­კავ­ში­რე­ბით ტო­რე­სამ რამ­დე­ნი­მე წუ­თის წინ სო­ცი­ა­ლურ ქსელ­ში გან­ცხა­დე­ბა გა­ავ­რცე­ლა.

"ჩემი ერ­თა­დერ­თი მი­სია ამ ქვეყ­ნად არის ადა­მი­ა­ნე­ბის მო­წო­დე­ბა სიყ­ვა­რუ­ლი­სა და გა­ნათ­ლე­ბი­სა­კენ. გან­ვაგ­რძობ ჩვენს სა­ერ­თო ბრძო­ლას, რო­მე­ლიც მჯე­რა დას­რულ­დე­ბა ქარ­თვე­ლი ხალ­ხის გა­მარ­ჯვე­ბით. იდე­ქით მხნედ და მტკი­ცედ და არ შე­უშ­ვათ თქვენ გულ­ში სი­ძულ­ვი­ლი. გა­სა­გე­ბია ჩემ­თვის ინ­ტე­რე­სი, რის გა­მოც ჟურ­ნა­ლის­ტე­ბი მი­რე­კავთ, მაგ­რამ ამ სა­კი­თხზე მეტს აღა­რა­ფერს ვი­ტყვი, სა­ზო­გა­დო­ე­ბამ ნახა ყვე­ლა­ფე­რი და აქ გან­სა­ხილ­ვე­ლი აღა­რა­ფე­რია.

თუ ვინ­მე ღე­ლავს ჩემი მხრი­დან შუ­რის­ძი­ე­ბა­ზე, შე­უძ­ლია იყოს მშვი­დად, რად­გან ჩემი ფი­ლო­სო­ფია გუ­ლის­ხმობს ადა­მი­ა­ნე­ბის მო­წო­დე­ბას სიყ­ვა­რუ­ლის­კენ და არა შუ­რის­გე­ბის­კენ. თქვენ­თან ერ­თად გან­ვაგ­რძობ პრინ­ცი­პულ და უკომ­პრო­მი­სო ბრძო­ლას ამ ქვეყ­ნის ევ­რო­პუ­ლი მო­მავ­ლი­სა და დე­მოკ­რა­ტი­ის­თვის, თუნ­დაც ეს სი­ცო­ცხლის ფა­სად და­მიჯ­დეს.

"პირ­ვე­ლით­გან იყო სი­ტყუაჲ, და სი­ტყუაჲ იგი იყო ღმრთი­სა თანა, და ღმერ­თი იყო სი­ტყუაჲ იგი. ესე იყო პირ­ვე­ლით­გან ღმრთი­სა თანა. ყო­ვე­ლი­ვე მის მიერ შე­იქ­მნა, და თჳნიერ მისა არცა ერთი რაჲ იქ­მნა, რა­ო­დე­ნი-რაჲ იქ­მნა. მის თანა ცხო­რე­ბაჲ იყო და ცხო­რე­ბაჲ იგი იყო ნა­თელ კაც­თა. და ნა­თე­ლი იგი ბნელ­სა შინა ჩანს, და ბნე­ლი იგი მას ვერ ეწია." იო­ა­ნეს სა­ხა­რე­ბა (თავი 1. 1-5)."